Täby

Sov hos Julia ännu en dag igår ;p. När vi vaknade i morse så satt vi först o spelade nått skidspel, de va as svårt o jag...sög -.- ,  sen åkte vi till täby centrum och händelsevis  så öpte jag ingenting. Julia köpte en jättefin klänning och en grön "topp". När vi kom stog i kön o skulle betala kollade vi på klockan och såg att den va halv tre !! Julia skulle vara i stallet halv fyra o ta in hästar, så då blev det rätt bråtton. Alla va vrålhungriga så vi satte oss o åt på taco bar men de va inte så jättegott precis. Sen köpte vi en glass och sen kom janne och vi stressade till stäket, julia fick ha på sig sina vanliga kläder för hon hann inte byta om . När jag kom hem la jag mig i ett bad, så himmla skönt !! Nu sitter jag i soffan o myser framför tvn... see you ; ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0